suusindubai.reismee.nl

De laatste lootjes

Hallo allemaal,

Ik was al een tijde van plan om te schrijven (en ook nog steeds foto's uploaden), maar telkens komt het er gewoon niet van.
Nadat Selwyn hier is geweest kwamen het weekend daarna pap en mam langs, dus ik kon nog lekker even door gaan met mijn sightseeing tour. Ookal was ik tussendoor gewoon aan het werk, het voelde toch nog steeds een beetje als vakantie. Toen hun weer terug naar huis gingen heb ik best wel weer even moeite gehad om in het ritme te komen en me tot het werk aan te zetten. Ook, denk ik, omdat ik een beetje klaar met Dubai begin te raken.
Ik ben er inmiddels toch wel achter dat ik tot de groep mensen behoor die Dubai niet als een bron van geweldigheid ziet. Ik wist al vrij snel dat een halfjaar Dubai voor mij meer dan genoeg zou zijn, niet omdat ik het zo verschrikkelijk vind, maar het is gewoon niet mijn plek om me ooit thuis te voelen. Nu dat ik iedereen (ouders, Selwyn, Amber) heb kunnen laten zien hoe ik hier woon en wat ik hier doe, heb ik echt zoiets van ik vind het wel prima allemaal. Ik leer niet veel extra dingen meer en heb denk ik alle dingen in Dubai wel bijna gezien. Ookal is het nog maar 6 weken heb ik toch stiekem overwogen om eerder terug te komen.. Maar dan zou het uitendelijk om 2 weken verschil gaan omdat ik sowieso 20 weken stage moet volmaken van school, dus zoveel zin heeft het dan niet.

Maar laten we het toch een beetje positief houden zo met de kerst! Ondanks dat ik er niet meer zo heel veel zin in heb, staan er nog wel allemaal leuke dingen op de planning, dus dan vliegt de tijd zo voorbij. Met de kerstdagen (vanavond en morgen) ben ik uitgenodigt bij verschillende collega's om te komen eten en met oud & nieuw sta ik op een boot vlakbij de kust om zo al het vuurwerk te kunnen zien. Tussendoor zijn er nog een aantal andere dingen waar ik nog steeds geen tijd voor heb gehad om te kunnen done, zoals naar een kamelen race gaan, misschien skydiven of een weekendje/ dagje Oman. Verder proberen Rynke en ik tussen het werk door ook nog leuke dingen te doen, een ladies night hier een daar, of een dolle Dutch in Dubai borrel. Kortom ik zal me best nog wel vermaken deze laatste weken, maar als ik morgen naar huis zou moeten zou ik het ook niet erg vinden!

Een hele fijne kerst toegewenst een een goeie jaarwisseling!
Tot volgend jaar.
XXX Suus

Reacties

Reacties

Corina

Hoi Suus, ik heb net je laatste verhaal zitten lezen en zou je graag een knuffel komen brengen maar helaas lukt dat even niet maar je houd hem te goed. Kom op lieve schat je houd die laatste weken wel vol een hele dikke kus van ons. Een goed uiteinde en geniet van het uitzicht het zou best wel spectaculair zijn.
Tot snel cors corina ellen Naomi cors en jarne

Wilna

Hoi Suus.
Vandaag slecht weer hier in Spanje, dus ben ik achter de computer gegaan en heb alle reisverslagen en foto's weer bekeken. Vooral de laatste foto's geweldig.
Succes en nog veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!