suusindubai.reismee.nl

Foto's rondom m'n huis

Vandaag had ik eindelijk tijd om eens tussen alle torens te lopen van de Jumeirah Lake Towers, om eens eventjes te kijken wat er allemaal vlakbij m'n huis/toren te zien is. Alles is echt super leuk aangelegd, achter mijn toren zit een mooi park en schuin achter m'n toren een van de paar meren die bij de Jumeirah Lake Towers horen (vandaar de naam). Ook ben ik naar het strand geweest waar ik van dichtbij kamelen gezien heb! Want laatst in de auto naar Oman zag ik ze maar in een flits.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie